Bestellingen
Al je bestelgegevens van lopende bestellingen kan je vinden via Mijn account – Bestellingen. Hier zal je alle informatie zien staan.
Wij zijn maandag tot vrijdag van 08u-17u beschikbaar via zowel email (info@vibrantledlights.be), telefonisch (+32 52 50 96 25): als via whatsapp (+32 483 25 16 68).
Wanneer je gewenste items in je bestelwagen staan en je klikt op ‘DOORGAAN NAAR AFREKENEN’, krijg je op het volgende scherm helemaal onderaan, na je persoonlijke gegevens, de mogelijkheid om een bestelnotitie toe te voegen.
Wanneer je een bestelling aan het afronden bent, kan je onder je subtotaal de mogelijke betaalopties zien en de gepaste methode voor jouw kiezen.
Gegevens en contact
Het is helemaal geen probleem om een email adres aan te passen. Via Mijn account – Accountgegevens, krijg je een pagina met al jouw gegevens en kan je je email adres gemakkelijk aanpassen.
Ons magazijn bevind zich naast ons kantoor, beide in Londerzeel.
Wanneer jouw armatuur defect is binnen de garantieperiode, volstaat het om jouw Vibrant-project manager te contacteren. No questions asked. Het defecte toestel wordt zo snel mogelijk én zonder bijkomende vragen vervangen, snel, strak en eenvoudig. Lees hier meer over jouw voordelen!
Wij zijn maandag tot vrijdag van 08u-17u beschikbaar via zowel email (info@vibrantledlights.be), telefonisch (+32 52 50 96 25): als via whatsapp (+32 483 25 16 68).
Met professionele lichtspectrum analyse toestellen, meten we het licht in uw ruimte. Op verschillende cruciale meetplaatsen doe we o.a. volgende metingen:
Werktafel luxwaarde, Uniformiteit, Wand & plafond illuminatie, lichtspectrum metingen, flikkering, verblinding.
We maken een situatieschets van het huidige inplantingsplan van de verlichting, om achteraf energiebesparing berekeningen voor premies te kunnen voorbereiden en een situatieschets voor de werf voorbereiding, zodat eventuele externe installateurs een voorbereid dossier ontvangen, zodat er tijdens de werf niets misloopt.
De selectie van type toestellen en dimensionering wordt door ons gedaan. De daaraan gekoppelde verantwoordelijkheid qua conformiteitseisen en resultaatsverbintenis, is ons risico. Gemoedsrust en zekerheid, zonder dat je er zelf tijd en effort moet in steken om de selectie te doen en Dialux studies.
Verschillende offerte voorstellen, al dan niet met HCL Scène of variabiliteit, worden voorgeleid, a.d.h.v. uw wensen en noden. U wordt zonder twijfelt overspoelt met verkopers van LED producten, die allemaal beweren het beste product te hebben aan de laagste prijs. Dit levert zonder twijfel keuze stress op bij u, en zeker ook angst om de verkeerde keuze te maken. U heeft maar 1 kans om met energiebesparing de retrofit te financieren van een oude installatie.
U wilt voor uw nieuw gebouw een innovatie zonder klachten van de gebruikers of onveilige situaties. In kantoren wilt u substantiële productiviteitswinst. En in de retail wilt u de extra omzetstijging gerealiseerd zien. Voor zorgbehoevende wilt u het volle potentieel halen uit Human Centric Lighting om hun genezingsproces te ondersteunen.
Vraag gerust een product offerte bij andere LED verkopers. Wij maken u zelfs gratis en vrijblijvend een technische vergelijking tussen hun producten en ons aanbod. Een van onze “Light&Feel” wow-creators helpt u verder. Pas daarna kun je de goeie beslissing nemen.
Het Akkoord van u.
De Installatie door VIBRANT of werf assistentie. ASBuild dossier wordt opgesteld en in AutoCAD uitgetekend door ons. Subsidie dossier wordt ingediend. Assistentie bij de verplichte elektrische keuring op eenvoudige aanvraag.
U bent zeker dat de installatie mag opgestart worden, zeker bij noodverlichting is deze bijstand cruciaal. De lichten gaan aan.
Geniet nu van jouw gewenste verlichting en met extra troeven en ons ons 360° service model.